diumenge, 8 de novembre del 2009

Presentació i valoració de Blogosfera

El nostre treball de la Blogosfera tracta sobre "Els jocs educatius a Internet"
Primer la Soraya va crear un wiki, "gruptic", on les 5 components del grup anàvem posant idees i pagines web referents al treball de la blogosfera, el qual ens servira també per parlar d'altres treballs de TIC, ja que sempre som el mateix grup.

Com va funcionar col·lectivament?

Com bé sabeu es tractava d'anar fent entrades al bloc i comentaris als blocs de la resta on veiesim allò que ens interessava doncs bé:
  • Primer va començar la Soraya amb una introducció al tema dels "jocs educatius a Internet", centrant-se en els "jocs de música interactius".
  • Desprès jo vaig fer la meva petita aportació al bloc amb el tema de "jocs de ciències naturals interactius" tot fent un comentari al bloc de la Soraya perquè si li interessava que s'ho mirés. Comentari que val a dir, va tenir resposta.
  • Més tard la Mariona que es va centrar en els "jocs de lògica interactius" on em va deixar un comentari la bloc i jo li vaig respondre donant-li les gràcies.
  • Seguidament la Sílvia a la Mariona, amb l'aportació dels "jocs d'anglès interactius".
  • I ja per acabar, la Lídia que es centrà en els "jocs per conèixer món interactius" on hi va deixar un comentari al bloc de la Sílvia, de tal manera que totes quedàvem connectades en certa manera.
Crec que ha funcionat bastant bé, a part com que som un grup que gairebé sempre anem juntes, hem treballat amb força organització i a l'hora.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada