Aquest dijous hem anat a l'Escola Joan XXIII.
És una fundació promoguda pels Jesuites amb la finalitat de crear un centre de formació de qualitat i obert al barri.
Un cop allà, ens varen fer una presentació sobre el funcionament de l'escola, la convinació que feien entre el sistema educatiu i les noves tecnologies., és a dir, les TIC. Després de la presentació vam fer una petita "ruta turistica" per l'escola, en concret per veure el funcionament dels infants amb "el món dels ordinadors" i seguidament, una visita pel que era la antiga "piscinadel barri" que ara era un centre obert al barri, allà hi havia de tot, per fer gravacions, per conectar-te a internet, llocs per fer treballs en equips...
Centrant-nos ja més al que és l'educació infantil (3-6 anys), ens varen explicar que aquesta institució privada té com a objectiu quatre tipus de caràcters propis del centre:
És una fundació promoguda pels Jesuites amb la finalitat de crear un centre de formació de qualitat i obert al barri.
Un cop allà, ens varen fer una presentació sobre el funcionament de l'escola, la convinació que feien entre el sistema educatiu i les noves tecnologies., és a dir, les TIC. Després de la presentació vam fer una petita "ruta turistica" per l'escola, en concret per veure el funcionament dels infants amb "el món dels ordinadors" i seguidament, una visita pel que era la antiga "piscinadel barri" que ara era un centre obert al barri, allà hi havia de tot, per fer gravacions, per conectar-te a internet, llocs per fer treballs en equips...
Centrant-nos ja més al que és l'educació infantil (3-6 anys), ens varen explicar que aquesta institució privada té com a objectiu quatre tipus de caràcters propis del centre:
- Acadèmic: aprendre a aprendre (motivar el desenvolupament de les facultats internes dels alumnes per tal que siguin capaços d’estudiar i comprendre).
- Personal: aprendre a ser (un creixement integral de la persona).
- Social: aprendre a conviure.
- Cristiana: aprendre la religió (cultivar la vida interior).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada