Ahir dia 3 de novembre varem començar ben puntuals amb l'exposició dels contes, aquest el d'En Bernat i La Caputxeta vermella explicats per la Míriam i la Lídia corresponentment.
Primer va començar la Miriam, el conte era completament diferent al que podriem dir que estem acostumats, va ser més del tipus el que havia explicat la Roser al seu dia. Aquest tractava d'un joc de tres colors amb pintura plàstica on podries comprovar que a través de "punts" pots fer moltissims dibuixos, i on tothom pot dibuixar, sense tenir por de no saber-ne com era el cas del nostre amic en Bernat. Val a dir que per ser una noia aparentment tímida o va fer molt bé i com si ho haguès fet tota la vida. Més tard va ser el torn de la Lídia que va explicar el conte de La Caputxeta vermella amb l'ajuda d'un conte il·lustrat. Segons el meu parer crec que li haguès anat millor sense el conte ja que sola ja s'en sortia de sobres i el conte més aviat la feia liar-se i posar-se nerviosa, però es veia que ja està acostumada a explicar contes igual que la Silvia en el seu dia, apart en els moments que va tenir podiem dir "petits entrebancs" no s'hagués notat si no s'hagués posat a riure però d'aquesta manera també va aconseguir que fos una sessió més divertida.
Tot seguit l'Imma ens va mostrar tot de fòrmules per acabar i començar els contes com podrien ser:
- Fa molt de temps quant les furquilles portaven faldilles i els ganivets es tiraven pets (faquesta ormula l'utilitzava jo des de feia temps).
- Diuen els llibres...
- Conten els savis...
- En un racó de món on tenia nas tothom...
- Bet aquí un poble, poblas on ningú tenia nas...
- Bet aquí en aquell temps on de la palla en feien fems ...
- Fa molt de temps quant els ocells tenien dents...
A continuació us adjunto un enllaç on trobareu moltes més fòrmules que suposo és d'on ho va treure l'Imma. FÒRMULES PELS CONTES.
Finalment cadascú va agafar un conte que l'Imma anava repartint. Aquests eren dins una caixeta on deia contes d'un minut, la caixeta tenia una "palanqueta" per donar corda i feia música durant un minut, és a dir, la durada del conte, aquest exercici servia per practicar la lectura en veu alta ja que avui teniem una "prova" de lectura a l'assignatura de comunicació. Que val a dir, crec que ens ha sortit prou bé a tots.
Primer va començar la Miriam, el conte era completament diferent al que podriem dir que estem acostumats, va ser més del tipus el que havia explicat la Roser al seu dia. Aquest tractava d'un joc de tres colors amb pintura plàstica on podries comprovar que a través de "punts" pots fer moltissims dibuixos, i on tothom pot dibuixar, sense tenir por de no saber-ne com era el cas del nostre amic en Bernat. Val a dir que per ser una noia aparentment tímida o va fer molt bé i com si ho haguès fet tota la vida. Més tard va ser el torn de la Lídia que va explicar el conte de La Caputxeta vermella amb l'ajuda d'un conte il·lustrat. Segons el meu parer crec que li haguès anat millor sense el conte ja que sola ja s'en sortia de sobres i el conte més aviat la feia liar-se i posar-se nerviosa, però es veia que ja està acostumada a explicar contes igual que la Silvia en el seu dia, apart en els moments que va tenir podiem dir "petits entrebancs" no s'hagués notat si no s'hagués posat a riure però d'aquesta manera també va aconseguir que fos una sessió més divertida.
Tot seguit l'Imma ens va mostrar tot de fòrmules per acabar i començar els contes com podrien ser:
- Fa molt de temps quant les furquilles portaven faldilles i els ganivets es tiraven pets (faquesta ormula l'utilitzava jo des de feia temps).
- Diuen els llibres...
- Conten els savis...
- En un racó de món on tenia nas tothom...
- Bet aquí un poble, poblas on ningú tenia nas...
- Bet aquí en aquell temps on de la palla en feien fems ...
- Fa molt de temps quant els ocells tenien dents...
A continuació us adjunto un enllaç on trobareu moltes més fòrmules que suposo és d'on ho va treure l'Imma. FÒRMULES PELS CONTES.
Finalment cadascú va agafar un conte que l'Imma anava repartint. Aquests eren dins una caixeta on deia contes d'un minut, la caixeta tenia una "palanqueta" per donar corda i feia música durant un minut, és a dir, la durada del conte, aquest exercici servia per practicar la lectura en veu alta ja que avui teniem una "prova" de lectura a l'assignatura de comunicació. Que val a dir, crec que ens ha sortit prou bé a tots.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada