divendres, 25 de desembre del 2009

Intervenció de síntesi del bloc

Val a dir que la idea de haver de fer una entrada de cada pràctica, i de cada seminari al principi ma feia una mica de mandra i por alhora, perquè jo i els ordinadors no em sigut mai gaires bons amics però mica en mica sembla que ens anem caient bé.

Suposo que a base d'anar posant exercicis que s'han de fer a la força per poder anar al dia, he apres a usar un munt de programes que no s'havia ni de bon tros com funcionaven, així doncs l'assignatura de Tic m'ha sigut molt útil, si més no, ara se utilitzar el programa Audacity, Movie Maker, Gimp, Power-point, crear mapes conceptuals, etc.

Així que fins aquí les meves entrades de l'assignatura de gestió de la informació i tic, de ben segur que d'ara en devant utilitzarè el bloc per penjar els treballs i noticies varies que cregui interessants per a la resta de companys.

En Jordi Simon però, ens va demanar que com a ultima entrada fessim un enllaç amb un parell o tres d'entrades nostres que ens agradessin i jo he escollit les seguent, totes dues les varem realitzar amb grup però com que m'ho vai passar tant bé... suposo que les coses quan t'ho pases bé també es pot apreciar en el resoltat final.

Així doncs, una d'elles és la de la cloenda de la setmana cultural i l'altra la del Gimp, aquesta ultima la vaig trobar molt interessant ja que al ser programari lliure era fàcil i gratis descarregar-s'ho.

I bé, només em queda desitjar-vos un BON NADAL, BONES FESTES I FELIÇ ANY NOU!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada